TIEŠSAISTES REZERVĒŠANAS SISTĒMAS LIDOT.LV LIETOŠANAS NOTEIKUMI:
Šie noteikumi nosaka kārtību, kādā Jums kā Lietotājam un/vai
Klientam jālieto ceļojumu tiešsaistes rezervēšanas portāls
lidot.lv, turpmāk tekstā lidot.lv un/vai Portāls, kas tapis tūrisma
firmai SIA Latvia Tours sadarbojoties ar interneta tūrisma
industrijas pārstāvjiem - Amadeus (Aviobiļešu rezervēšanas
sistēma), Hotel Club (Viesnīcu rezervēšanas sistēma) un BTA
(Apdrošināšana) - turpmāk tekstā Tūrisma pakalpojumu sniedzēji.
! Lietojot ceļojumu tiešsaistes rezervēšanas portālu lidot.lv,
Jūs bez ierobežojumiem piekrītat šiem noteikumiem. Jūs nevarat
lietot lidot.lv un/vai veikt kādu no rezervācijām, ja nepiekrītat
kādai no šo noteikumu un/vai nosacījumu daļai.
Gribam vērst Jūsu uzmanību uz faktu, ka lidojot ar divām vai vairāk
aviokompānijām, pastāv risks, ka Jūs un Jūsu bagāža var netikt
iereģistrēta līdz galamērķim. Līdz ar to pastāv iespēja, ka Jūs
varat nepaspēt uz savienojošo reisu. Tādā situācijā Jums jāuzņemas
visi materiālie zaudējumi, kuri var rasties sakarā ar savienojuma
zaudējumu.
Aviokompānijas lidostā var piemērot papildus nodokļus vai maksas,
piem., maksu par vēlamo vietu, reģistrāciju vai bagāžu.
Šo maksu veidus un apmēru nosaka pašas aviokompānijas. Maksas var
tikt mainītas jebkurā laikā.
Veicot rezervācijas uz zemo izmaksu aviokompāniju reisiem: Ryanair,
Easy Jet. Norwegian, maksa par nododamo bagāžu nav iekļauta cenā un
tā ir jāiegādājas atsevišķi, katras konkrētās aviokompānijas mājas
lapā.
Tāpat lielākā daļa zemo izmaksu aviokompāniju (īpaši Ryanair)
reģistrāciju uz reisu piedāvā tikai internetā (dienu pirms lidojuma
jāveic on-line check in).
1. Vispārējā daļa
1.1. Pasūtījums ir jebkurš tūrisma produktu vai pakalpojumu
pasūtījums, ja Klients ir:
1.1.1. veicis rezervāciju, izmantojot on-line (interneta
tiešsaistes) rezervēšanas portālu lidot.lv,
1.1.2. veicis pilnu apmaksu par pasūtījumu,
1.1.3. saņēmis no Tūrisma pakalpojumu sniedzēja pasūtījuma
apstiprinājumu pa e-pastu.
1.2. Visu ceļojumu produktu un pakalpojumu, ko piedāvā Portāls,
pieejamība ir atkarīga no Tūrisma pakalpojumu sniedzējiem.
1.3. lidot.lv produkti ir aviobiļetes, apdrošināšanas polises,
viesnīcu rezervācijas un ceļojumi, ko izveidojuši Pakalpojumu
sniedzēji.
1.4. lidot.lv darbojas kā Tūrisma pakalpojumu sniedzēju
aģents.
1.5. Ja veicot pasūtījumu lidot.lv, attiecīgais ceļojumu produkts
vai pakalpojums ir apstiprināts un apmaksāts, līgumsaistības
pastāvēs starp Klientu un attiecīgo Pakalpojumu sniedzēju. Portāls
lidot.lv nav iesaistīts nekādās līgumattiecībās.
1.6. lidot.lv neuzņemas atbildību par Tūrisma pakalpojumu sniedzēju
piedāvātajiem ceļojumu produktiem un pakalpojumiem, tos nepārstāv
un nesniedz garantijas (noteiktas vai izrietošas) par Portālā
piedāvāto ceļojumu produktu un pakalpojumu atbilstību vai
kvalitāti. Kā arī neuzņemas atbildību par izmaiņām, ko ievieš
pakalpojuma sniedzējs - aviokompānijas, t.i. atceļ lidojuma reisu,
maina lidojuma laiku u.tml.
1.7 Jebkurā Jūsu rezervētās biļetes cenā ir iekļauts biļetes
tarifs, lidostas nodokļi un Lidot.lv pakalpojuma maksa. Veicot
norēķinus, var tikt ieturēti divi atsevišķi maksājumi - biļetes
tarifs un lidostas nodokļi, kuri tiek ieskaitīti aviokompānijas
norēķinu kontā, un pakalpojuma maksa, kura tiek ieskaitīta
www.lidot.lv īpašnieka SIA "Latvia Tours" kontā.
2. Tūrisma pakalpojumu sniedzēji
2.1. lidot.lv piedāvātos pakalpojumus nodrošinās sekojoši Tūrisma
pakalpojumu sniedzēji:
2.1.1. HotelClub vai Cendant Travel Distribution Services Division
– (viesnīcas),
2.1.2. BTA – (apdrošināšana),
2.1.3. Amadeus Global Travel Distribution S.A –
(aviobiļetes).
2.2. Visas minētās kompānijas, kā arī aviokompānijas, iekļaujas
terminā "Tūrisma pakalpojumu sniedzējs”.
3. Tūrisma pakalpojumu sniedzēju
nosacījumi
3.1. Papildus lidot.lv noteikumiem, Lietotājam saistoši ir arī
katra Pakalpojumu sniedzēja noteikumi un nosacījumi.
3.2. Klienta pienākums ir precīzi ievērot Tūrisma pakalpojumu
sniedzēju prasības attiecībā uz pakalpojumu reģistrēšanās laikiem,
lidojumu rezervācijas atkārtotu apstiprināšanu u. c.
3.3. Izmantojot Portālu, būs redzamas saites uz noteikumiem, kas
attiecas uz konkrētiem Tūrisma pakalpojumu sniedzēja produktiem.
lidot.lv iesaka noteikti izlasīt šos noteikumus un sazināties ar
attiecīgo Tūrisma pakalpojumu sniedzēju, lai uzzinātu detalizētu
informāciju par spēkā esošajiem noteikumiem un nosacījumiem
attiecībā uz pasažieru pārvadājumiem, apmaksas veikšanu, saistību
nepildīšanu, atbildību, rezervācijas atcelšanu, izmaiņām veiktajos
pasūtījumos, kompensācijām un uz jebkādiem citiem
ierobežojumiem.
! Papildu nosacījumi attiecas arī uz aviobiļešu cenu kategorijām.
Piemēram, lētākās ekonomiskās klases biļetes parasti nav anulējamas
un netiek atmaksātas izmaiņu gadījumā. Lai iepazītos ar cenas
specifiskajiem noteikumiem, uzklikšķiniet uz sadaļas “Cenas
Noteikumi”.
! Lūdzu ņemiet vērā, ka vēlākais ieteicamais reģistrācijas laiks
lidojumam ir 120 minūtes pirms starptautiskajiem reisiem un 90
minūtes pirms iekšzemes reisiem. Dažas aviokompānijas Jums var
pieprasīt 72 stundas pirms atgriešanās lidojuma atkārtoti
apstiprināt rezervāciju. Ja lidojums atkārtoti netiek apstiprināts,
aviokompānija rezervāciju var anulēt.
3.4. Lidojumi jāveic tādā secībā, kā norādīts aviobiļetes maršrutā.
Gadījumā, ja netiek izmantots kāds no aviobiļetē esošajiem lidojuma
posmiem, pārvadātājam ir tiesības anulēt visus pārējos -
neizmantotos lidojumu posmus.
3.5. lidot.lv nav atbildīgs par jebkādām izmaksām, kas var rasties
saistībā ar transfēru starp lidostām vai termināliem.
3.6. Viesnīcās papildu samaksai atsevišķos gadījumos var tikt
pierēķināti vietējie nodokļi.
3.7. izmantot attiecīgās aviokompānijas vai viesnīcas pastāvīgā
klienta programmu, kurā Klients piedalās, veicot aviobiļešu vai
viesnīcu rezervāciju portālā lidot.lv, ir iespējams. Jebkuru
neskaidrību gadījumā par klientu priekšrocību programmu noteikumiem
jāsazinās tieši ar Pakalpojumu sniedzēju.
3.8. Norādot īpašas vajadzības, kas var attiekties uz jebkuru
produktu (piemēram, ēdināšanu, aprīkojumu invalīdiem, sēdvietu
rezervāciju, bērnu sēdeklīšiem u.c.), lidot.lv negarantē šo prasību
izpildi, taču informēs par šīm vajadzībām Tūrisma pakalpojumu
sniedzēju. Klienta pienākums ir saskaņot savu īpašo prasību
nodrošināšanu ar attiecīgo Tūrisma pakalpojumu sniedzēju.
4. Pasūtījumu piegāde
4.1. Veicot pasūtījumu, Klientam jāpārbauda biļetē un/vai
rezervācijas apstiprinājumā ierakstītā vārda atbilstība pases
datiem.
4.1.1. Portāls lidot.lv paļaujas uz Klienta sniegtās informācijas
precizitāti un neuzņemas atbildību par biļešu zaudējumu, ja tas
noticis sekojošu iemeslu dēļ - nav uzrādīta precīza piegādes adrese
vai e-pasta adrese, vai e-liekpasta uzstādījumu dēļ.
4.1.2. Rezervācijas e-pasta apstiprinājums ir jāsaglabā.
Attiecīgais Tūrisma pakalpojumu sniedzējs var pieprasīt uzrādīt
rezervācijas numuru un/vai apstiprinājuma e-pastu, kas kalpo kā
pasūtījuma pierādījums.
4.2. e-biļešu piegāde:
4.2.1. E-biļetes tiek piegādātas, nosūtot apstiprinājumu uz Klienta
e-pastu.
4.2.2. Katrai aviokompānijai ir savi noteikumi attiecībā uz
e-biļetēm. Portāls lidot.lv neuzņemas atbildību par šo noteikumu
neievērošanu un iesaka pirms ceļojuma noteikti noskaidrot šos
noteikumus.
4.2.3. Dažas aviokompānijas var noteikt papildu samaksu un īpašu
procedūru nozaudētu biļešu vai pastā aizkavētu biļešu atkārtotai
izsniegšanai. Atsevišķos gadījumos Portāls lidot.lv var nespēt
izsniegt biļetes atkārtoti. Šādā gadījumā lidot.lv mēģinās Jūs
informēt 24 stundu laikā pēc apstiprinājuma, lai vienotos par
naudas atmaksu vai alternatīvu piedāvājumu. Gadījumos, kad Klients
izvēlas alternatīvu piedāvājumu, kurš ir dārgāks par sākotnējo
pasūtījumu, būs jāapmaksā starpības summa.
4.2.4. Par adreses, e-pasta vai kontakttālruņa maiņu Klientam
jāinformē lidot.lv savlaicīgi (ne vēlāk kā 72 stundas pirms
pakalpojuma saņemšanas).
5. Pasūtījuma atcelšana vai mainīšana
5.1. Aviobiļešu rezervāciju, automašīnas nomas un apdrošināšanas
polisi var atcelt vai mainīt saskaņā ar tiešā piegādātāja
noteikumiem, piezvanot uz lidot.lv palīdzības telefonu +371
26417622 vai nosūtot e-pastu uz adresi
info@lidot.lv.
5.2. Nav iespējams atcelt vai mainīt jau veiktu un apmaksātu
rezervāciju tiešsaistes režīmā.
5.3. Katra pasūtījuma atcelšanai vai maiņai ir zināmi ierobežojumi
un noteikumi, kurus Klients akceptē rezervācijas veikšanas brīdī un
kuri ir atkarīgi no konkrētā Tūrisma pakalpojumu sniedzēja
noteikumiem.
5.4. Viesnīcu rezervācijām atcelt pasūtījumu vai veikt tajā
izmaiņas var saskaņā ar viesnīcas noteikumiem, kas norādīti
Klientam nosūtītajā apstiprinājuma e-pasta vēstulē, sazinoties pa
tiešo ar viesnīcu.
5.5. Dažos gadījumos lidot.lv vai Tūrisma pakalpojumu sniedzējs
nevar atcelt tūrisma produktu vai pakalpojumu rezervāciju vai veikt
tajā izmaiņas pirms rakstiska pieprasījuma saņemšanas no Klienta,
ar kuru Klients piekrīt jebkādām papildus un saistītajām
izmaksām.
5.6. Dažu produktu vai pakalpojumu atcelšana vai izmaiņu veikšana
var nebūt iespējama.
! Iesakām, pirms izlemt nedoties ceļojumā ar sākotnēji izvēlēto
reisu, pa tālruni noteikti sazināties ar Lidot.lv, lai veiktu
izmaiņas lidojuma rezervācijā, un saņemtu rakstisku šo izmaiņu
apstiprinājumu pa e-pastu
5.7. Portāls par izmaiņu veikšanu iekasē pakalpojumu maksu €30
apmērā vienai personai, lai segtu administratīvos izdevumus. Šajos
izdevumos neietilpst maksa, ko par veicamajām izmaiņām noteicis
Tūrisma pakalpojumu sniedzējs.
5.8. Veicot pasūtījuma atcelšanu, lidot.lv servisa maksa par
rezervāciju netiek atdota. Papildus aviokompāniju noteiktajiem
biļešu anulēšanas noteikumiem, Lidot.lv nosaka maksu €20 apmērā par
katru anulēto biļeti. Pieprasījumi ir jāiesūta rakstiski uz
info@lidot.lv nē vēlāk kā 30 dienas pēc lidojuma.
5.9. Atmaksa par anulētu biļeti u.c. atmaksas gadījumos tiks veikta
tādā maksājuma formā, kas izmantota veicot pasūtījumu. Atmaksu
varēs saņemt persona, kas veikusi sākotnējo maksājumu.
6. Apmaksa
6.1. Klienta pienākums ir samaksāt norādīto maksu saskaņā ar
Lidot.lv apmaksas veikšanas kārtību
6.2. Iespējamie apmaksas veidi:
6.2.1. ar pārskaitījumu,
6.2.2. skaidrā naudā (izņemot zemo cenu aviokompānijas),
6.2.3. ar kredītkarti vai debetkarti.
6.3. Portāls lidot.lv vai Tūrisma pakalpojumu sniedzējs neizsniedz
biļetes, apstiprinājumus, vaučerus vai citus ceļojuma dokumentus,
ja Klients nav veicis pilnu pakalpojumu maksu norādītajā Latvia
Tours norēķinu kontā.
6.4. Portāls lidot.lv patur tiesības ignorēt jebkādu atmaksas
pieprasījumu, kas attiecas uz izlietotajiem kredītkartes
līdzekļiem.
! Lūdzu pārliecinieties, ka Jūsu norādītā rēķinu saņemšanas adrese
saskan ar to adresi, kas norādīta uz Jūsu izrakstā rēķina. Ja tās
atšķiras un netiek norādīta rēķinu saņemšanas adrese, Jūsu
pasūtījums var tikt atcelts, biļešu izsniegšana aizkavēta un
cena(-as) var palielināties.
6.5. Pirms biļešu izsniegšanas lidot.lv patur tiesības veikt
klienta identifikāciju saskaņā ar esošajiem normatīvajiem
aktiem.
6.6. Rēķina oriģinālu varat saņemt jebkurā "Latvia Tours"
birojā.
7. Pases, vīzas un veselības
apdrošināšana
7.1. Dažas valstis izvirza imigrācijas prasību, ka ceļotāja pasei
ir jābūt derīgai noteiktu periodu pēc iebraukšanas valstī. Parasti
šis termiņš ir 6 mēneši. Ja pases derīguma termiņš ir mazāks par
gadu, lūdzu pārliecinieties, par ieceļošanas prasībām konkrētajā
valstī. Papildu informācija LR Ārlietu ministrijas mājas lapā
www.am.gov.lv.
7.2. Bērniem ceļojumiem uz ārvalstīm ir nepieciešama pase.
Gadījumos, ja bērns ceļo viens vai ar pavadoni, kas nav viņa
vecāki, vai arī bērns nav ierakstīts vecāku pasē – ir nepieciešama
notariāli apstiprināta atļauja bērna izceļošanai no valsts un
dzimšanas apliecības kopija.
7.3. Pasē norādītajam vārdam ir jāsakrīt ar biļetē ierakstīto
vārdu, jo pretējā gadījumā biļete un apdrošināšana nav derīga. Ja
kāds no pieteiktajiem ceļojuma dalībniekiem pēc rezervācijas
veikšanas maina vārdu, piemēram, apprecoties, pasūtījuma veicējam
par to jāinformē, lai veiktu nepieciešamās izmaiņas ceļojuma
dokumentos.
7.4. Klientam noteikti ieteicams iegādāties ceļojuma apdrošināšanu,
jo var rasties apstākļi, par kuriem atbildību nevar uzņemties ne
lidot.lv, ne Tūrisma pakalpojumu sniedzējs (piemēram, reisu
kavēšanās vai anulēšana).
7.5. Klients ir atbildīgs par veselības prasību pārbaudi un
izpildi. Iepazīties ar informāciju atbilstošajām prasībām var
Sabiedrības Veselības Aģentūras mājas lapā www.sva.lv sadaļā
“Ieteikumi ceļotājiem”.
8. Citi vispārīgie nosacījumi
8.1. Pasažieru tiesības
Gadījumos, ja jūsu avioreiss tiek atcelts, atlikts vai arī Jums ir
liegta iekāpšana lidmašīnā, ieceļojot ES teritorijā vai izceļojot
no tās, vai izmantojot ES dalībvalstu aviokompāniju pakalpojumus,
Pasažiera tiesības nosaka EK Regula 261/2004. Papildu informācija
atrodama šeit.
8.2. Lietotāja saistības
Jebkuram lidot.lv lietotājam bez ierobežojumiem ir saistoši šādi
nosacījumi:
8.2.1. Aizliegta ir spekulatīvu, nepatiesu vai krāpniecisku
pasūtījumu veikšana.
8.2.2. Aizliegta ir draudus saturošu, neslavu ceļošu,
pornogrāfisku, politisku, rasistisku vai kā citādi nelikumīgu
materiālu pārsūtīšana.
8.2.3. Jebkāda Portāla un tā satura mainīšana, kopēšana,
pārraidīšana, izplatīšana, pārdošana, izrādīšana, licencēšana vai
reproducēšana nav atļauta, izņemot mājas lapā esošās informācijas
nokopēšanu vienā eksemplārā personiskai, nekomerciālai
lietošanai.
9. Klienta atbildība
9.1. Klients garantē, ka visa sniegtā informācija par sevi un citām
personām, kuru vārdā tiek veiktas rezervācijas ir patiesa un
precīza.
9.2. Klients uzņemas finansiālu atbildību par visām transakcijām,
kas veiktas viņa/viņas vārdā un no viņa/viņas rēķina.
9.3. Klientam jābūt 18 gadus vecam/vecai vai vecākam/vecākai un
rīcībspējīgam/rīcībspējīgai.
9.4. Klients ir atbildīgs par to, lai ceļojuma vai
produkta/pakalpojuma izmantošanas laikā viņa/viņas uzvedība nebūtu
nepiedienīga, aizvainojoša, neradītu briesmas vai zaudējumus citām
personām un/vai to īpašumiem.
9.5. Ja Klienta uzvedība ir nepiedienīga un/vai rada aizvainojumu,
zaudējumus citām personām un/vai citu personu piederošiem
īpašumiem, Tūrisma pakalpojumu sniedzēja atbildība pret Klientu
nekavējoties izbeidzas. Klients šādos gadījumos būs atbildīgs par
jebkuru Portālam un/vai Tūrisma pakalpojumu sniedzējam radušos
zaudējumu segšanu un nebūs tiesīgs saņemt nekādas
kompensācijas.
10. Portāla lidot.lv nosacījumi
10.1. Attiecībā uz starptautiskajiem avio, jūras un dzelzceļa
ceļojumiem, Portāla atbildību ierobežo attiecīgo starptautisko
konvenciju nosacījumi.
10.2. Portāls neuzņemas atbildību par gadījumiem, kad pasūtījuma
daļas vai visa pasūtījuma neizpilde, ir radusies tādu apstākļu
rezultātā, kas nav bijusi saistīta ar Portāla, aģentu vai Tūrisma
pakalpojumu sniedzēju vainu.
10.3. Portāls neuzņemas atbildību par jebkādiem netiešiem vai
izrietošiem zaudējumiem, civiltiesību pārkāpumiem vai citiem
nodarījumiem, kas radušies kā sekas, izmantojot Portālu vai kādu no
ceļojumu produktiem vai pakalpojumiem, kas rezervēti vai iegādāti
caur lidot.lv.
11. Nepārvaramas varas apstākļi
11.1. Nepārvaramas varas jēdziens bez ierobežojumiem ietver
intervenci, karus, civilos nemierus, nolaupīšanas, ugunsgrēkus,
plūdus, negadījumus, vētras, teroristu uzbrukumus, streikus,
lokautus, valsts normatīvo aktu izmaiņas attiecībā uz
iebraukšanu/izbraukšanu, ārvalstu pārstāvniecību,
robežsardzes/muitas, transporta dienestu un drošības institūciju
darbību u.c. darbībām, kas nepārvarami ietekmē Portāla vai Tūrisma
pakalpojumu sniedzēju pakalpojumu nodrošināšanu.
11.2. lidot.lv neuzņemas atbildību par jebkādu pakalpojumu
neizpildi, ja tā radusies nepārvaramas varas ietekmē.
12. Jautājumi un sūdzības
12.1. Pirms došanās ceļojumā jebkuri papildu jautājumi vai
sūdzības, kas attiecas uz pasūtījumu, risināmi, zvanot uz lidot.lv
palīdzības tālruni +371 26417622.
12.2. Ja ceļojuma laikā Klientam rodas sūdzības, kas attiecas uz
Tūrisma pakalpojumu sniedzēju un/vai viesnīcu, pirms atgriešanās
oficiāli jāiesniedz savu sūdzību attiecīgajam Tūrisma pakalpojumu
sniedzējam un/vai viesnīcai.
12.3. Ja ceļojuma laikā radušies kādi jautājumi vai sūdzības, kas
attiecas uz pasūtījumu, Klientam jāsazinās ar mūsu klientu
apkalpošanas dienestu ne vēlāk kā 30 dienu laikā pēc atgriešanās,
norādot pasūtījuma numuru un visu nepieciešamo informāciju. Ja
Portālam vai kādam no Tūrisma pakalpojumu sniedzējiem būs
nepieciešama papildus informācija, Klientam tā jāiesniedz
rakstiski.
! Jautājumu un sūdzību iesniegšanas noteikumus lūdzam ievērot, lai
portāls lidot.lv un iesaistītie pakalpojumu sniedzēji varētu
palīdzēt risināt radušos problēmu.
13. lidot.lv datu aizsardzība
13.1. Portāls ievēro personas datu aizsardzību saskaņā ar Latvijas
Republikas likumdošanu.
13.2. Rezervējot produktu portālā lidot.lv, Klients piekrīt, ka
iesniegtos datus apstrādās trešās puses, t.i., Tūrisma pakalpojumu
piegādātāji.
13.3. Rezervējot aviobiļeti, personas dati ierakstās Amadeus
Globālajā rezervēšanas sistēmā, kas atbild par datu
konfidencialitāti.
14. lidot.lv lapas pieejamība un drošība
14.1. Portāls neuzņemas atbildību par grūtībām vai traucējumiem,
kas saistītas ar piekļuvi un lietošanu, kā arī par jebkādas veiktās
transakcijas neizdošanos.
14.2. Portāls negarantē, ka mājas lapa nesatur vīrusus vai citas
īpašības, kas var radīt bojājumus vai zaudējumus.
14.3. Portāls patur tiesības bez iepriekšēja brīdinājuma jebkurā
laikā liegt pieeju mājas lapai.
15. lidot.lv sniegtā informācija
15.1. lidot.lv informācija ir vispārīga un kalpo tikai kā
ieteikumi.
15.2. lidot.lv jebkurā laikā var veikt izmaiņas tā saturā, tai
skaitā informācijā par jebkuru piegādātāju, programmu, kā arī
datubāzēs.
15.3. lidot.lv neapgalvo, ka mājas lapā esošā informācija (tai
skaitā, cenas, apraksti, datumi) nav kļūdaina vai nepilnīga, taču
pēc iespējas centīsies labot visas kļūdas vai nepilnības, tiklīdz
saņems informāciju par tām.
15.4. Klientam pašam jāuzņemas atbildība par datu informācijas
pārbaudi, īpaši attiecībā uz pasēm, vīzām un vakcinācijas prasībām,
un jāsazinās ar attiecīgo Tūrisma pakalpojumu sniedzēju, galamērķa
valsts vēstniecību vai tūrisma informācijas centru.
15.5. lidot.lv var būt hipersaites uz ārējām mājas lapām, kas
pieder un ko pārvalda trešās personas. Portālam nav kontroles pār
vai saistības ar šādām trešo personu mājas lapām, un lidot.lv
neuzņemas atbildību par tajās atrodamās informācijas precizitāti un
kvalitāti. Visus jautājumus, kas attiecas uz ārējās saitēs atrodamo
informāciju, jāsūta attiecīgās mājas lapas administratoram vai
tīmekļa pārzinim.
16. Autortiesības un zīmoli
16.1. lidot.lv autortiesības, īpašuma tiesības un viss saturs
pieder SIA “Latvia Tours”, ja vien nav norādes par piederību
trešajām personām.
16.2. Nosaukums lidot.lv un lidot.lv zīmes, logotipi un grafikas
mājas lapā, ir reģistrēti zīmoli.
16.3. Citu kompāniju, produktu vai pakalpojumu nosaukumi var būt to
attiecīgo īpašnieku zīmoli.
16.4. Lietotājiem nav tiesību vai atļaujas izmantot kādu no
zīmoliem.
17. Izmaiņas lidot.lv noteikumos un
nosacījumos
17.1. Portāls lidot.lv īpašnieki patur tiesības veikt izmaiņas
Portāla lietošanas noteikumos un nosacījumos, lietotājus iepriekš
nebrīdinot.
17.2. Aktuālā un spēkā esošā noteikumu un nosacījumu versija būs
skatāma Portālā, sākot ar datumu, kad izmaiņas stājas spēkā.
17.3. Portāla turpmāka lietošana pēc izmaiņu veikšanas noteikumos
un nosacījumos, apstiprina Jūsu piekrišanu veiktajām izmaiņām.
SVARĪGA INFORMĀCIJA
1. Elektroniskās aviobiļetes izdruku Jūs saņemsiet uz Jūsu norādīto
e-pastu 24 stundu laikā, gadījumā ja nebūs nekādu ierobežojumu
biļetes izdošanai;
2. Rezervēšanas beigās klients apstiprina, ka ir iepazinies,
izpratis un akceptējis biļetes iegādes un izmantošanas nosacījumus
(biļetes izpirkšanas termiņu, datumu maiņu un anulāciju);
3. Pārvadātājam ir tiesības mainīt biļešu izpirkšanas nosacījumus
un cenu, kamēr biļete nav izpirkta. Šīs izmaiņas diemžēl atrodas
ārpus Lidot.lv kontroles, tā kā sadarbības līgums tiek slēgts starp
pircēju (Jūs) un pārvadātāju (aviokompāniju, kuru esat
izvēlējies);
4. Lūdzam regulāri pārbaudīt e-pastu, kura adresi esat norādījuši
rezervācijas veikšanas brīdī, jo uz to tiks sūtīta visa
informācija, kas saistīta ar Jūsu rezervāciju/biļeti. Neskaidrību
vai plānota lidojuma izmaiņu gadījumos Jums uz e-pastu pienāks ziņa
no mūsu konsultantiem.
5. Pasažierim ir jāievēro visas valdības noteiktās prasības, kas
saistītas ar izceļošanu un ieceļošanu valstī. Pasažieris ir
atbildīgs par ceļojumu dokumentu atbilstību ieceļošanai valstī, uz
kuru dodas un vīzu/tranzītvīzu nepieciešamību. Pasažierim
savlaicīgi jāpārliecinās par pases derīguma termiņu;
6. Pasažierim ir pienākums pašam kontrolēt savu rezervāciju un
vienu dienu pirms izlidošanas pārbaudīt lidojumu laikus portālā
www.checkmytrip.com vai attiecīgajā aviokompānijas mājas lapā
www.ryanair.com, www.wizzair.com;
7. Portāls rezervāciju veikšanai pieejams 24h diennaktī, 7 dienas
nedēļā.
8. Lidot.lv kontakttelefons ir pieejams darba dienas no 09:00-18:00
vai uz e-pasta adresi: info@lidot.lv.
Paziņojumi
Portāls lidot.lv ir SIA “Latvia Tours“ īpašums juridiskā adrese:
Aspazijas bulvāris 24-10, Rīga, Latvija, LV-1050