Noteikumi

TIEŠSAISTES REZERVĒŠANAS SISTĒMAS LIDOT.LV LIETOŠANAS NOTEIKUMI:


Šie noteikumi nosaka kārtību, kādā Jums kā Lietotājam un/vai Klientam jālieto ceļojumu tiešsaistes rezervēšanas portāls lidot.lv, turpmāk tekstā lidot.lv un/vai Portāls, kas tapis tūrisma firmai SIA Latvia Tours sadarbojoties ar interneta tūrisma industrijas pārstāvjiem - Amadeus (Aviobiļešu rezervēšanas sistēma), Hotel Club (Viesnīcu rezervēšanas sistēma) un BTA (Apdrošināšana) - turpmāk tekstā Tūrisma pakalpojumu sniedzēji.

! Lietojot ceļojumu tiešsaistes rezervēšanas portālu lidot.lv, Jūs bez ierobežojumiem piekrītat šiem noteikumiem. Jūs nevarat lietot lidot.lv un/vai veikt kādu no rezervācijām, ja nepiekrītat kādai no šo noteikumu un/vai nosacījumu daļai.
Gribam vērst Jūsu uzmanību uz faktu, ka lidojot ar divām vai vairāk aviokompānijām, pastāv risks, ka Jūs un Jūsu bagāža var netikt iereģistrēta līdz galamērķim. Līdz ar to pastāv iespēja, ka Jūs varat nepaspēt uz savienojošo reisu. Tādā situācijā Jums jāuzņemas visi materiālie zaudējumi, kuri var rasties sakarā ar savienojuma zaudējumu.
Aviokompānijas lidostā var piemērot papildus nodokļus vai maksas, piem., maksu par vēlamo vietu, reģistrāciju vai bagāžu.
Šo maksu veidus un apmēru nosaka pašas aviokompānijas. Maksas var tikt mainītas jebkurā laikā.
Veicot rezervācijas uz zemo izmaksu aviokompāniju reisiem: Ryanair, Easy Jet. Norwegian, maksa par nododamo bagāžu nav iekļauta cenā un tā ir jāiegādājas atsevišķi, katras konkrētās aviokompānijas mājas lapā.
Tāpat lielākā daļa zemo izmaksu aviokompāniju (īpaši Ryanair) reģistrāciju uz reisu piedāvā tikai internetā (dienu pirms lidojuma jāveic on-line check in).

1. Vispārējā daļa
1.1. Pasūtījums ir jebkurš tūrisma produktu vai pakalpojumu pasūtījums, ja Klients ir:
1.1.1. veicis rezervāciju, izmantojot on-line (interneta tiešsaistes) rezervēšanas portālu lidot.lv,
1.1.2. veicis pilnu apmaksu par pasūtījumu,
1.1.3. saņēmis no Tūrisma pakalpojumu sniedzēja pasūtījuma apstiprinājumu pa e-pastu.
1.2. Visu ceļojumu produktu un pakalpojumu, ko piedāvā Portāls, pieejamība ir atkarīga no Tūrisma pakalpojumu sniedzējiem.
1.3. lidot.lv produkti ir aviobiļetes, apdrošināšanas polises, viesnīcu rezervācijas un ceļojumi, ko izveidojuši Pakalpojumu sniedzēji.
1.4. lidot.lv darbojas kā Tūrisma pakalpojumu sniedzēju aģents.
1.5. Ja veicot pasūtījumu lidot.lv, attiecīgais ceļojumu produkts vai pakalpojums ir apstiprināts un apmaksāts, līgumsaistības pastāvēs starp Klientu un attiecīgo Pakalpojumu sniedzēju. Portāls lidot.lv nav iesaistīts nekādās līgumattiecībās.
1.6. lidot.lv neuzņemas atbildību par Tūrisma pakalpojumu sniedzēju piedāvātajiem ceļojumu produktiem un pakalpojumiem, tos nepārstāv un nesniedz garantijas (noteiktas vai izrietošas) par Portālā piedāvāto ceļojumu produktu un pakalpojumu atbilstību vai kvalitāti. Kā arī neuzņemas atbildību par izmaiņām, ko ievieš pakalpojuma sniedzējs - aviokompānijas, t.i. atceļ lidojuma reisu, maina lidojuma laiku u.tml.
1.7 Jebkurā Jūsu rezervētās biļetes cenā ir iekļauts biļetes tarifs, lidostas nodokļi un Lidot.lv pakalpojuma maksa. Veicot norēķinus, var tikt ieturēti divi atsevišķi maksājumi - biļetes tarifs un lidostas nodokļi, kuri tiek ieskaitīti aviokompānijas norēķinu kontā, un pakalpojuma maksa, kura tiek ieskaitīta www.lidot.lv īpašnieka SIA "Latvia Tours" kontā.

2. Tūrisma pakalpojumu sniedzēji
2.1. lidot.lv piedāvātos pakalpojumus nodrošinās sekojoši Tūrisma pakalpojumu sniedzēji:
2.1.1. HotelClub vai Cendant Travel Distribution Services Division – (viesnīcas),
2.1.2. BTA – (apdrošināšana),
2.1.3. Amadeus Global Travel Distribution S.A – (aviobiļetes).
2.2. Visas minētās kompānijas, kā arī aviokompānijas, iekļaujas terminā "Tūrisma pakalpojumu sniedzējs”.

3. Tūrisma pakalpojumu sniedzēju nosacījumi
3.1. Papildus lidot.lv noteikumiem, Lietotājam saistoši ir arī katra Pakalpojumu sniedzēja noteikumi un nosacījumi.
3.2. Klienta pienākums ir precīzi ievērot Tūrisma pakalpojumu sniedzēju prasības attiecībā uz pakalpojumu reģistrēšanās laikiem, lidojumu rezervācijas atkārtotu apstiprināšanu u. c.
3.3. Izmantojot Portālu, būs redzamas saites uz noteikumiem, kas attiecas uz konkrētiem Tūrisma pakalpojumu sniedzēja produktiem. lidot.lv iesaka noteikti izlasīt šos noteikumus un sazināties ar attiecīgo Tūrisma pakalpojumu sniedzēju, lai uzzinātu detalizētu informāciju par spēkā esošajiem noteikumiem un nosacījumiem attiecībā uz pasažieru pārvadājumiem, apmaksas veikšanu, saistību nepildīšanu, atbildību, rezervācijas atcelšanu, izmaiņām veiktajos pasūtījumos, kompensācijām un uz jebkādiem citiem ierobežojumiem.
! Papildu nosacījumi attiecas arī uz aviobiļešu cenu kategorijām. Piemēram, lētākās ekonomiskās klases biļetes parasti nav anulējamas un netiek atmaksātas izmaiņu gadījumā. Lai iepazītos ar cenas specifiskajiem noteikumiem, uzklikšķiniet uz sadaļas “Cenas Noteikumi”.
! Lūdzu ņemiet vērā, ka vēlākais ieteicamais reģistrācijas laiks lidojumam ir 120 minūtes pirms starptautiskajiem reisiem un 90 minūtes pirms iekšzemes reisiem. Dažas aviokompānijas Jums var pieprasīt 72 stundas pirms atgriešanās lidojuma atkārtoti apstiprināt rezervāciju. Ja lidojums atkārtoti netiek apstiprināts, aviokompānija rezervāciju var anulēt.
3.4. Lidojumi jāveic tādā secībā, kā norādīts aviobiļetes maršrutā. Gadījumā, ja netiek izmantots kāds no aviobiļetē esošajiem lidojuma posmiem, pārvadātājam ir tiesības anulēt visus pārējos - neizmantotos lidojumu posmus.
3.5. lidot.lv nav atbildīgs par jebkādām izmaksām, kas var rasties saistībā ar transfēru starp lidostām vai termināliem.
3.6. Viesnīcās papildu samaksai atsevišķos gadījumos var tikt pierēķināti vietējie nodokļi.
3.7. izmantot attiecīgās aviokompānijas vai viesnīcas pastāvīgā klienta programmu, kurā Klients piedalās, veicot aviobiļešu vai viesnīcu rezervāciju portālā lidot.lv, ir iespējams. Jebkuru neskaidrību gadījumā par klientu priekšrocību programmu noteikumiem jāsazinās tieši ar Pakalpojumu sniedzēju.
3.8. Norādot īpašas vajadzības, kas var attiekties uz jebkuru produktu (piemēram, ēdināšanu, aprīkojumu invalīdiem, sēdvietu rezervāciju, bērnu sēdeklīšiem u.c.), lidot.lv negarantē šo prasību izpildi, taču informēs par šīm vajadzībām Tūrisma pakalpojumu sniedzēju. Klienta pienākums ir saskaņot savu īpašo prasību nodrošināšanu ar attiecīgo Tūrisma pakalpojumu sniedzēju.

4. Pasūtījumu piegāde
4.1. Veicot pasūtījumu, Klientam jāpārbauda biļetē un/vai rezervācijas apstiprinājumā ierakstītā vārda atbilstība pases datiem.
4.1.1. Portāls lidot.lv paļaujas uz Klienta sniegtās informācijas precizitāti un neuzņemas atbildību par biļešu zaudējumu, ja tas noticis sekojošu iemeslu dēļ - nav uzrādīta precīza piegādes adrese vai e-pasta adrese, vai e-liekpasta uzstādījumu dēļ.
4.1.2. Rezervācijas e-pasta apstiprinājums ir jāsaglabā. Attiecīgais Tūrisma pakalpojumu sniedzējs var pieprasīt uzrādīt rezervācijas numuru un/vai apstiprinājuma e-pastu, kas kalpo kā pasūtījuma pierādījums.
4.2. e-biļešu piegāde:
4.2.1. E-biļetes tiek piegādātas, nosūtot apstiprinājumu uz Klienta e-pastu.
4.2.2. Katrai aviokompānijai ir savi noteikumi attiecībā uz e-biļetēm. Portāls lidot.lv neuzņemas atbildību par šo noteikumu neievērošanu un iesaka pirms ceļojuma noteikti noskaidrot šos noteikumus.
4.2.3. Dažas aviokompānijas var noteikt papildu samaksu un īpašu procedūru nozaudētu biļešu vai pastā aizkavētu biļešu atkārtotai izsniegšanai. Atsevišķos gadījumos Portāls lidot.lv var nespēt izsniegt biļetes atkārtoti. Šādā gadījumā lidot.lv mēģinās Jūs informēt 24 stundu laikā pēc apstiprinājuma, lai vienotos par naudas atmaksu vai alternatīvu piedāvājumu. Gadījumos, kad Klients izvēlas alternatīvu piedāvājumu, kurš ir dārgāks par sākotnējo pasūtījumu, būs jāapmaksā starpības summa.
4.2.4. Par adreses, e-pasta vai kontakttālruņa maiņu Klientam jāinformē lidot.lv savlaicīgi (ne vēlāk kā 72 stundas pirms pakalpojuma saņemšanas).

5. Pasūtījuma atcelšana vai mainīšana
5.1. Aviobiļešu rezervāciju, automašīnas nomas un apdrošināšanas polisi var atcelt vai mainīt saskaņā ar tiešā piegādātāja noteikumiem, piezvanot uz lidot.lv palīdzības telefonu +371 26417622 vai nosūtot e-pastu uz adresi info@lidot.lv.
5.2. Nav iespējams atcelt vai mainīt jau veiktu un apmaksātu rezervāciju tiešsaistes režīmā.
5.3. Katra pasūtījuma atcelšanai vai maiņai ir zināmi ierobežojumi un noteikumi, kurus Klients akceptē rezervācijas veikšanas brīdī un kuri ir atkarīgi no konkrētā Tūrisma pakalpojumu sniedzēja noteikumiem.
5.4. Viesnīcu rezervācijām atcelt pasūtījumu vai veikt tajā izmaiņas var saskaņā ar viesnīcas noteikumiem, kas norādīti Klientam nosūtītajā apstiprinājuma e-pasta vēstulē, sazinoties pa tiešo ar viesnīcu.
5.5. Dažos gadījumos lidot.lv vai Tūrisma pakalpojumu sniedzējs nevar atcelt tūrisma produktu vai pakalpojumu rezervāciju vai veikt tajā izmaiņas pirms rakstiska pieprasījuma saņemšanas no Klienta, ar kuru Klients piekrīt jebkādām papildus un saistītajām izmaksām.
5.6. Dažu produktu vai pakalpojumu atcelšana vai izmaiņu veikšana var nebūt iespējama.
! Iesakām, pirms izlemt nedoties ceļojumā ar sākotnēji izvēlēto reisu, pa tālruni noteikti sazināties ar Lidot.lv, lai veiktu izmaiņas lidojuma rezervācijā, un saņemtu rakstisku šo izmaiņu apstiprinājumu pa e-pastu
5.7. Portāls par izmaiņu veikšanu iekasē pakalpojumu maksu €30 apmērā vienai personai, lai segtu administratīvos izdevumus. Šajos izdevumos neietilpst maksa, ko par veicamajām izmaiņām noteicis Tūrisma pakalpojumu sniedzējs.
5.8. Veicot pasūtījuma atcelšanu, lidot.lv servisa maksa par rezervāciju netiek atdota. Papildus aviokompāniju noteiktajiem biļešu anulēšanas noteikumiem, Lidot.lv nosaka maksu €20 apmērā par katru anulēto biļeti. Pieprasījumi ir jāiesūta rakstiski uz info@lidot.lv nē vēlāk kā 30 dienas pēc lidojuma.
5.9. Atmaksa par anulētu biļeti u.c. atmaksas gadījumos tiks veikta tādā maksājuma formā, kas izmantota veicot pasūtījumu. Atmaksu varēs saņemt persona, kas veikusi sākotnējo maksājumu.

6. Apmaksa
6.1. Klienta pienākums ir samaksāt norādīto maksu saskaņā ar Lidot.lv apmaksas veikšanas kārtību
6.2. Iespējamie apmaksas veidi:
6.2.1. ar pārskaitījumu,
6.2.2. skaidrā naudā (izņemot zemo cenu aviokompānijas),
6.2.3. ar kredītkarti vai debetkarti.
6.3. Portāls lidot.lv vai Tūrisma pakalpojumu sniedzējs neizsniedz biļetes, apstiprinājumus, vaučerus vai citus ceļojuma dokumentus, ja Klients nav veicis pilnu pakalpojumu maksu norādītajā Latvia Tours norēķinu kontā.
6.4. Portāls lidot.lv patur tiesības ignorēt jebkādu atmaksas pieprasījumu, kas attiecas uz izlietotajiem kredītkartes līdzekļiem.
! Lūdzu pārliecinieties, ka Jūsu norādītā rēķinu saņemšanas adrese saskan ar to adresi, kas norādīta uz Jūsu izrakstā rēķina. Ja tās atšķiras un netiek norādīta rēķinu saņemšanas adrese, Jūsu pasūtījums var tikt atcelts, biļešu izsniegšana aizkavēta un cena(-as) var palielināties.
6.5. Pirms biļešu izsniegšanas lidot.lv patur tiesības veikt klienta identifikāciju saskaņā ar esošajiem normatīvajiem aktiem.
6.6. Rēķina oriģinālu varat saņemt jebkurā "Latvia Tours" birojā.

7. Pases, vīzas un veselības apdrošināšana
7.1. Dažas valstis izvirza imigrācijas prasību, ka ceļotāja pasei ir jābūt derīgai noteiktu periodu pēc iebraukšanas valstī. Parasti šis termiņš ir 6 mēneši. Ja pases derīguma termiņš ir mazāks par gadu, lūdzu pārliecinieties, par ieceļošanas prasībām konkrētajā valstī. Papildu informācija LR Ārlietu ministrijas mājas lapā www.am.gov.lv.
7.2. Bērniem ceļojumiem uz ārvalstīm ir nepieciešama pase. Gadījumos, ja bērns ceļo viens vai ar pavadoni, kas nav viņa vecāki, vai arī bērns nav ierakstīts vecāku pasē – ir nepieciešama notariāli apstiprināta atļauja bērna izceļošanai no valsts un dzimšanas apliecības kopija.
7.3. Pasē norādītajam vārdam ir jāsakrīt ar biļetē ierakstīto vārdu, jo pretējā gadījumā biļete un apdrošināšana nav derīga. Ja kāds no pieteiktajiem ceļojuma dalībniekiem pēc rezervācijas veikšanas maina vārdu, piemēram, apprecoties, pasūtījuma veicējam par to jāinformē, lai veiktu nepieciešamās izmaiņas ceļojuma dokumentos.
7.4. Klientam noteikti ieteicams iegādāties ceļojuma apdrošināšanu, jo var rasties apstākļi, par kuriem atbildību nevar uzņemties ne lidot.lv, ne Tūrisma pakalpojumu sniedzējs (piemēram, reisu kavēšanās vai anulēšana).
7.5. Klients ir atbildīgs par veselības prasību pārbaudi un izpildi. Iepazīties ar informāciju atbilstošajām prasībām var Sabiedrības Veselības Aģentūras mājas lapā www.sva.lv sadaļā “Ieteikumi ceļotājiem”.

8. Citi vispārīgie nosacījumi
8.1. Pasažieru tiesības
Gadījumos, ja jūsu avioreiss tiek atcelts, atlikts vai arī Jums ir liegta iekāpšana lidmašīnā, ieceļojot ES teritorijā vai izceļojot no tās, vai izmantojot ES dalībvalstu aviokompāniju pakalpojumus, Pasažiera tiesības nosaka EK Regula 261/2004. Papildu informācija atrodama šeit.
8.2. Lietotāja saistības
Jebkuram lidot.lv lietotājam bez ierobežojumiem ir saistoši šādi nosacījumi:
8.2.1. Aizliegta ir spekulatīvu, nepatiesu vai krāpniecisku pasūtījumu veikšana.
8.2.2. Aizliegta ir draudus saturošu, neslavu ceļošu, pornogrāfisku, politisku, rasistisku vai kā citādi nelikumīgu materiālu pārsūtīšana.
8.2.3. Jebkāda Portāla un tā satura mainīšana, kopēšana, pārraidīšana, izplatīšana, pārdošana, izrādīšana, licencēšana vai reproducēšana nav atļauta, izņemot mājas lapā esošās informācijas nokopēšanu vienā eksemplārā personiskai, nekomerciālai lietošanai.

9. Klienta atbildība
9.1. Klients garantē, ka visa sniegtā informācija par sevi un citām personām, kuru vārdā tiek veiktas rezervācijas ir patiesa un precīza.
9.2. Klients uzņemas finansiālu atbildību par visām transakcijām, kas veiktas viņa/viņas vārdā un no viņa/viņas rēķina.
9.3. Klientam jābūt 18 gadus vecam/vecai vai vecākam/vecākai un rīcībspējīgam/rīcībspējīgai.
9.4. Klients ir atbildīgs par to, lai ceļojuma vai produkta/pakalpojuma izmantošanas laikā viņa/viņas uzvedība nebūtu nepiedienīga, aizvainojoša, neradītu briesmas vai zaudējumus citām personām un/vai to īpašumiem.
9.5. Ja Klienta uzvedība ir nepiedienīga un/vai rada aizvainojumu, zaudējumus citām personām un/vai citu personu piederošiem īpašumiem, Tūrisma pakalpojumu sniedzēja atbildība pret Klientu nekavējoties izbeidzas. Klients šādos gadījumos būs atbildīgs par jebkuru Portālam un/vai Tūrisma pakalpojumu sniedzējam radušos zaudējumu segšanu un nebūs tiesīgs saņemt nekādas kompensācijas.

10. Portāla lidot.lv nosacījumi
10.1. Attiecībā uz starptautiskajiem avio, jūras un dzelzceļa ceļojumiem, Portāla atbildību ierobežo attiecīgo starptautisko konvenciju nosacījumi.
10.2. Portāls neuzņemas atbildību par gadījumiem, kad pasūtījuma daļas vai visa pasūtījuma neizpilde, ir radusies tādu apstākļu rezultātā, kas nav bijusi saistīta ar Portāla, aģentu vai Tūrisma pakalpojumu sniedzēju vainu.
10.3. Portāls neuzņemas atbildību par jebkādiem netiešiem vai izrietošiem zaudējumiem, civiltiesību pārkāpumiem vai citiem nodarījumiem, kas radušies kā sekas, izmantojot Portālu vai kādu no ceļojumu produktiem vai pakalpojumiem, kas rezervēti vai iegādāti caur lidot.lv.

11. Nepārvaramas varas apstākļi
11.1. Nepārvaramas varas jēdziens bez ierobežojumiem ietver intervenci, karus, civilos nemierus, nolaupīšanas, ugunsgrēkus, plūdus, negadījumus, vētras, teroristu uzbrukumus, streikus, lokautus, valsts normatīvo aktu izmaiņas attiecībā uz iebraukšanu/izbraukšanu, ārvalstu pārstāvniecību, robežsardzes/muitas, transporta dienestu un drošības institūciju darbību u.c. darbībām, kas nepārvarami ietekmē Portāla vai Tūrisma pakalpojumu sniedzēju pakalpojumu nodrošināšanu.
11.2. lidot.lv neuzņemas atbildību par jebkādu pakalpojumu neizpildi, ja tā radusies nepārvaramas varas ietekmē.

12. Jautājumi un sūdzības
12.1. Pirms došanās ceļojumā jebkuri papildu jautājumi vai sūdzības, kas attiecas uz pasūtījumu, risināmi, zvanot uz lidot.lv palīdzības tālruni +371 26417622.
12.2. Ja ceļojuma laikā Klientam rodas sūdzības, kas attiecas uz Tūrisma pakalpojumu sniedzēju un/vai viesnīcu, pirms atgriešanās oficiāli jāiesniedz savu sūdzību attiecīgajam Tūrisma pakalpojumu sniedzējam un/vai viesnīcai.
12.3. Ja ceļojuma laikā radušies kādi jautājumi vai sūdzības, kas attiecas uz pasūtījumu, Klientam jāsazinās ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu ne vēlāk kā 30 dienu laikā pēc atgriešanās, norādot pasūtījuma numuru un visu nepieciešamo informāciju. Ja Portālam vai kādam no Tūrisma pakalpojumu sniedzējiem būs nepieciešama papildus informācija, Klientam tā jāiesniedz rakstiski.
! Jautājumu un sūdzību iesniegšanas noteikumus lūdzam ievērot, lai portāls lidot.lv un iesaistītie pakalpojumu sniedzēji varētu palīdzēt risināt radušos problēmu.

13. lidot.lv datu aizsardzība
13.1. Portāls ievēro personas datu aizsardzību saskaņā ar Latvijas Republikas likumdošanu.
13.2. Rezervējot produktu portālā lidot.lv, Klients piekrīt, ka iesniegtos datus apstrādās trešās puses, t.i., Tūrisma pakalpojumu piegādātāji.
13.3. Rezervējot aviobiļeti, personas dati ierakstās Amadeus Globālajā rezervēšanas sistēmā, kas atbild par datu konfidencialitāti.

14. lidot.lv lapas pieejamība un drošība
14.1. Portāls neuzņemas atbildību par grūtībām vai traucējumiem, kas saistītas ar piekļuvi un lietošanu, kā arī par jebkādas veiktās transakcijas neizdošanos.
14.2. Portāls negarantē, ka mājas lapa nesatur vīrusus vai citas īpašības, kas var radīt bojājumus vai zaudējumus.
14.3. Portāls patur tiesības bez iepriekšēja brīdinājuma jebkurā laikā liegt pieeju mājas lapai.

15. lidot.lv sniegtā informācija
15.1. lidot.lv informācija ir vispārīga un kalpo tikai kā ieteikumi.
15.2. lidot.lv jebkurā laikā var veikt izmaiņas tā saturā, tai skaitā informācijā par jebkuru piegādātāju, programmu, kā arī datubāzēs.
15.3. lidot.lv neapgalvo, ka mājas lapā esošā informācija (tai skaitā, cenas, apraksti, datumi) nav kļūdaina vai nepilnīga, taču pēc iespējas centīsies labot visas kļūdas vai nepilnības, tiklīdz saņems informāciju par tām.
15.4. Klientam pašam jāuzņemas atbildība par datu informācijas pārbaudi, īpaši attiecībā uz pasēm, vīzām un vakcinācijas prasībām, un jāsazinās ar attiecīgo Tūrisma pakalpojumu sniedzēju, galamērķa valsts vēstniecību vai tūrisma informācijas centru.
15.5. lidot.lv var būt hipersaites uz ārējām mājas lapām, kas pieder un ko pārvalda trešās personas. Portālam nav kontroles pār vai saistības ar šādām trešo personu mājas lapām, un lidot.lv neuzņemas atbildību par tajās atrodamās informācijas precizitāti un kvalitāti. Visus jautājumus, kas attiecas uz ārējās saitēs atrodamo informāciju, jāsūta attiecīgās mājas lapas administratoram vai tīmekļa pārzinim.

16. Autortiesības un zīmoli
16.1. lidot.lv autortiesības, īpašuma tiesības un viss saturs pieder SIA “Latvia Tours”, ja vien nav norādes par piederību trešajām personām.
16.2. Nosaukums lidot.lv un lidot.lv zīmes, logotipi un grafikas mājas lapā, ir reģistrēti zīmoli.
16.3. Citu kompāniju, produktu vai pakalpojumu nosaukumi var būt to attiecīgo īpašnieku zīmoli.
16.4. Lietotājiem nav tiesību vai atļaujas izmantot kādu no zīmoliem.

17. Izmaiņas lidot.lv noteikumos un nosacījumos
17.1. Portāls lidot.lv īpašnieki patur tiesības veikt izmaiņas Portāla lietošanas noteikumos un nosacījumos, lietotājus iepriekš nebrīdinot.
17.2. Aktuālā un spēkā esošā noteikumu un nosacījumu versija būs skatāma Portālā, sākot ar datumu, kad izmaiņas stājas spēkā.
17.3. Portāla turpmāka lietošana pēc izmaiņu veikšanas noteikumos un nosacījumos, apstiprina Jūsu piekrišanu veiktajām izmaiņām.

SVARĪGA INFORMĀCIJA
1. Elektroniskās aviobiļetes izdruku Jūs saņemsiet uz Jūsu norādīto e-pastu 24 stundu laikā, gadījumā ja nebūs nekādu ierobežojumu biļetes izdošanai;
2. Rezervēšanas beigās klients apstiprina, ka ir iepazinies, izpratis un akceptējis biļetes iegādes un izmantošanas nosacījumus (biļetes izpirkšanas termiņu, datumu maiņu un anulāciju);
3. Pārvadātājam ir tiesības mainīt biļešu izpirkšanas nosacījumus un cenu, kamēr biļete nav izpirkta. Šīs izmaiņas diemžēl atrodas ārpus Lidot.lv kontroles, tā kā sadarbības līgums tiek slēgts starp pircēju (Jūs) un pārvadātāju (aviokompāniju, kuru esat izvēlējies);
4. Lūdzam regulāri pārbaudīt e-pastu, kura adresi esat norādījuši rezervācijas veikšanas brīdī, jo uz to tiks sūtīta visa informācija, kas saistīta ar Jūsu rezervāciju/biļeti. Neskaidrību vai plānota lidojuma izmaiņu gadījumos Jums uz e-pastu pienāks ziņa no mūsu konsultantiem.
5. Pasažierim ir jāievēro visas valdības noteiktās prasības, kas saistītas ar izceļošanu un ieceļošanu valstī. Pasažieris ir atbildīgs par ceļojumu dokumentu atbilstību ieceļošanai valstī, uz kuru dodas un vīzu/tranzītvīzu nepieciešamību. Pasažierim savlaicīgi jāpārliecinās par pases derīguma termiņu;
6. Pasažierim ir pienākums pašam kontrolēt savu rezervāciju un vienu dienu pirms izlidošanas pārbaudīt lidojumu laikus portālā www.checkmytrip.com vai attiecīgajā aviokompānijas mājas lapā www.ryanair.com, www.wizzair.com;
7. Portāls rezervāciju veikšanai pieejams 24h diennaktī, 7 dienas nedēļā.
8. Lidot.lv kontakttelefons ir pieejams darba dienas no 09:00-18:00 vai uz e-pasta adresi: info@lidot.lv.
Paziņojumi
Portāls lidot.lv ir SIA “Latvia Tours“ īpašums juridiskā adrese: Aspazijas bulvāris 24-10, Rīga, Latvija, LV-1050